Praktiserende terapeuter

Terapeutene på denne lista har minimum 4-årig utdannelse som gestaltterapeut og er medlem av FGT, Forening for Gestaltterapeuter. De har taushetsplikt og er forpliktet til å ha regelmessig veiledning etter disse reglene. Enkelte av navnene har egen nettside, og denne finner du der navnet er markert som lenke.

Navn sortert på sted
Besøksadresse Telefon       E-postadresse

Arendal:
Brit Tørå Vestregate 9 951 51 921   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kristiansand:
Marte Eieland Holbergsgate 26A   416 15 316  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Linda Kjellevik Kongensgate 11 414 73 914 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Berit Falkeid Landet Lahelle 9 992 23 749 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Raymond Lønberg Byggveien 11 (Odderøya) 415 01 244 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Kristina Løyland Grovikveien 97B 901 94 284 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Bjarne N. Repstad Byggveien 11 (Odderøya)  905 85 358 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Marit Støyl  Korsvikhaven15          951 47 117    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Gro Thorbjørnsen  Auglandsveien 7A 928 50 163 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Åse Gudrun Thortveit Marviksveien 120 916 85 159 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Therese A. H. Magnus Markensgate 35 412 49 009

Larvik:
Anne Kristin Olsen Kloppsteinveien 10, Larvik  473 85 994  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Lier, Buskerud:
Bendicte Bekkelund Parkveien 25, 3400 Lier 920 36 257  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mandal:
Lillian Bjørkhaug Foged Heibergsgt. 3 411 94 963 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Sigrid Thorsheim Flåt Krabbehaugen 6 480 06 923 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Songdalen:
Eva Wenche Marcussen             Brennåsmoen 41 480 99 410 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Søgne:
Ellen Justad Rådhusveien 14 414 04 808 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vennesla:
Heidi Uldal  Skarpeland, 4515 Øvrebø  976 36 038 Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Laksevåg:
Anne Spjelkavik  Wallemsvikveien 19 H  975 02 610  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.